sobota, 18 maja 2013

Próbki kosmetyków Yves Rocher

Otrzymałam niedawno próbki Yves Rocher.
Aby otrzymać próki należy napisać emaila do tej firmy bok@yves-rocher.com.pl i poprosić o przesłanie próbek. Niestety w moim wypadku to nie wystarczyło i musiałam zarejestrować się na ich stronie http://www.yves-rocher.com.pl/ oraz sprecyzować gamę produktów jakimi jestem zainteresowana i podać przedział wiekowy, aby dobrać kosmetyki do mojej skóry. 

Próbki otrzymałam bardzo szybko, bo już po tygodniu i było ich aż 12 sztuk!
W tym duużo zapachów, próbki kremów do twarzy i fluidów. 






2 komentarze:

  1. Czy po wybraniu gamy kosmetków trzeba ponownie odesłać maila z informacją co chcemy dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierasz co chcesz dostać i czekasz co ci odpiszą, albo ci wyśla od razu albo ci każą coś jeszcze zrobić

      Usuń