niedziela, 3 marca 2013

Kosmetyki - moja opinia

Moja opinia o kosmetykach Shinybox. Do tej pory nie udało mi się wszystkich kosmetyków wypróbować. Ale przedstawię te których użyłam.
Moja ocena wyrażona będzie w skali 1 do 5

DERMEDIC Tonik głęboko oczyszczający ACNEEXPERT - 26zł/200ml

Moja opinia: tonik oczyszcza skórę nie zostawiając jej ściągnietej, ładnie pachnie, działanie oceniam na 4


DERMEDIC Oczyszczający żel do mycia twarzy Normativ - 25zł/100g

Moja opinia: Żel jest z tej samej serii co tonik, ma ten zapach bardzo przyjemny, dobrze się pieni i tak jak tonik nie zostawia skóry ściągniętej, ale ładnie oczyszcza, ocena 4.
Kosmetyki z tej serii nie poradzą sobie z większym trądzikiem, są za delikatne, ale dobrze oczyszczają.


Baza pod makijaż Delia Cosmetics - 20zł/55 ml

Moja opinia: pierwszy raz miałam do czynienia z bazą pod makijaż. Ma za zadanie wygładzić i przedłużyć działanie makijażu. I to wg mnie sprawdza się. Zauważyłam, że podkład "trzyma się" dłużej. Ma fajną konsystencję i ładnie sie rozprowadza.Ocena 4+

Bioderma Płyn micelarny - 100ml/11,90zł
Moja opinia: Zmywa makijaż dosyć dobrze, choć musiałam więcej czasu spędzić nad zmywaniem eyelineru. Ocena 4.
Moim numerem jeden w demakijażu jest zdecydowanie Płyn Miceralny MAYBELLINE ( który był dodatkiem do tuszu żółtego Maybelline)

SCHWARZKOPF PROFESSIONAL Szampon BC Oil Miracle - 35zł/200ml
Moja opinia: Jest to na tyle mała próbka szamponu, więc użyłam go tylko 2 razy i nie mogę się wypowiedzieć o jego działaniu po tak małym zastosowaniu. Zapach mi nie odpowiadał, jest zbyt mocny jak dla mnie. Ocena 3.


SCHWARZKOPF PROFESSIONAL Olejek pielęgnacyjny do włosów BC Oil Miracle - 69,95zł/100ml
Moja opinia: Zawartość całej próbki nałożyłam na raz. Ładny zapach i tyle mogę powiedzieć o tym olejku.  

Shinybox można zamówić tutaj
Koszt jednego pudełka to 49zł, przesyłka jest darmowa.
Można również zbierać punkty za które wymienia się na darmowe pudełko, jednak zbieranie punktów jest znacznie utrudnione. Więcej na shinybox 


1 komentarz:

  1. Bazę mam, ale redukującą zaczerwienienia, pisałam o niej, niestety nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń