czwartek, 28 marca 2013

Darmowe próbki Vichy marzec 2013

Darmowe próbki Vichy
Do odebrania w aptekach
Znajdź aptekę
Trzeba poprosić o zestaw próbek Vichy
2 rodzaje do wyboru: dla cery młodej i dojrzałej

Wczoraj odebrałam swój zestaw.
W dużych miastach ciężko dostać ten zestaw, ale w małych miejscowościach myślę, że nie ma problemu.



W pudełeczku były:
Rozświetlający krem wygładzający 3ml
Nawilżający krem kojący 3ml
Krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający 1,5ml
Krem przywracający gęstość skóry 1,5ml
Krem zwalczający niedoskonałości o kompleksowym działaniu 1,5ml

9 komentarzy:

  1. Też mam takie pudełeczko, chciałam jeszcze dla mamy załatwić tą szarą wersję, ale jeszcze w jednej aptece u nas powinni mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dostałam do cery dojrzałej :( i mamie dałam a chciałabym ten drugi zestaw

      Usuń
  2. Mam jeden i drugi bo znalazłam w aptece, która nie brała udziału :)ale jak dla mnie jest lepszy ten do cery dojrzałej chociaż jestem młoda

    OdpowiedzUsuń
  3. umnie w aptece powiedzieli ze trzeb akupic produkt z vichy by dostac takie probki ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. też słyszałam, że tak kombinują, ale wcale nic nie trzeba kupować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy musze cos kupic zeby dostac ten zestaw czy tylko wystarczy pojsc do apteki i powiedziec ze chcialm pudelko z vichy???

      Usuń
    2. Nie trzeba nic kupować, jednak inna kwestia czy zosstały gdzieś jeszcze te próbki

      Usuń
  5. do kiedy trwa ta akcja?

    OdpowiedzUsuń
  6. jak spotkasz aptekę w której jeszcze są to dostaniesz, ja dziś przy zakupach dostałam 2 zestawy do cery dojrzałej - dla mamy i teściowej :p

    OdpowiedzUsuń