piątek, 8 marca 2013

Kosmetyki L'Occitane

Co się kryje w koszyczku?


Jakiś czasu temu nawiązałam współpracę z francuską firmą kosmetyczną L'Occitane. W tym tygodniu otrzymałam uroczy koszyczek, a w środku znajdowały się mini kosmetyki.



Immortelle, Drogocenny krem na noc 15 ml (50ml/255zł)
Pivoine Flora, Woda toaletowa 5 ml (75ml/169 zł)
Masło Shea, Nawilżające mydło z masłem shea i mlekiem - 50g (250g/32zł)
Masło Shea, Krem do rąk 10 ml (30 ml/29,90 zł, 150ml/90 zł)
Werbena, Żel pod prysznic 50 ml (250 ml/59 zł)


O kremie do rąk słyszałam wiele i jestem bardzo ciekawa efektów. Jak dotąd moim ulubionym kremem do rąk jest krem z Avonu planet spa, z minerałami z Morza Martwego. 

Dziękuję Panu Marcinowi za współpracę i zapraszam na stronę  L'Occitane


6 komentarzy:

  1. wygrałam kiedyś ten drogocenny krem na dzień, ale sprzedałam, bo nie moja grupa wiekowa ;) gratki, fajny zestawik, daj znać jak przetestujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem jest właśnie chyba przeciwzmarszczkowy, więc go dam do testowania mamie:)

      Usuń
  2. Jak dla mnie krem do rąk jest przereklamowany, reszty nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. W poszukiwaniu naturalnych kosmetyków zapraszam na stronę www.vedara.pl, gdzie znajdziecie naturalne, ręcznie robione kosmetyki ze złotem, kawiorem oraz opuncją&białą herbatą. Pachną obłędnie i działają jeszcze lepiej <3

    OdpowiedzUsuń