niedziela, 30 marca 2014

Program Przeczytamwszystkich

Program PrzeczytamWszystkich pozwala na zbieranie punktów a potem na wymianę na nagrody. Wystarczy tylko wchodzić na podane strony internetowe i w ten sposób zbiera się punkty. 
Nagrody to książki, kosmetyki, sprzęt AGD, doładowania telefonu, a nawet pieniądze wypłacane w YetiPay. 
Punkty można zdobyć również poprzez odpowiadanie na pytania, akcje na Facebooku, a także zapisywanie się do różnych programów lub newsletterów. 

Konto na PrzeczytamWszystkim założyłam pod koniec roku 2011, a do tej pory zebrałam ponad 70 tysięcy punktów, odebrałam 13 nagród.
Zyskałam status Profesora, a także VIP. 
Dzięki randze profesora dostaję co miesiąc 500 punktów plus 30% punktów za czytanie. 

Jeśli chcesz założyć konto i otrzymać na start 100 punktów

Moje ostatnie nagrody


4 komentarze:

  1. czy udział w tym programie jest bezpłatny ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Radek Hałas21 maja 2019 18:30

    Jakby nie było jest to swego rodzaje fajna sytuacja. Jednak u mnie w sklepie takie coś nie zadziała :) Ja wdrożyłem program lojalnościowy https://zencard.pl/ i jestem przekonany, że to jest właśnie to czego oczekiwali klienci. Moim zdaniem super sprawa.

    OdpowiedzUsuń