wtorek, 2 lipca 2013

Moja kuracja na wypadanie włosów

Moją kurację rozpoczęłam w połowie lutego, o czym pisałam tutaj. To dzięki Wam poczytałam o revalidzie i olejku kokosowym i zaczęłam je stosować. 

Zaczęłam od tabletek Biotebal, które stosowałam 2 miesiące. Żadnych efektów nie zauważyłam i zrezygnowałam na rzecz Revalidu, który zawiera więcej składników. 

Revalid

Cynk



Wyciąg ze skrzypu polnego i pokrzywy - tabletki 

Szampon Radical - wzmacniający do włosów zniszczonych i wypadających 

Piję herbatę z pokrzywy już 2 miesiąc z przerwami, ponieważ trzeba robić przerwy w piciu pokrzywy, w przerwach piłam herbatę z bratka, która działa zbawiennie na cerę. 

 
Przynajmniej raz w tygodniu 

Vatika olej kokosowy lub Nafta kosmetyczna


Tak naprawdę teraz ciężko stwierdzić co mi pomaga, bo sporo tych rzeczy stosuję. Ale widzę poprawę - włosy szybciej rosną, pojawiło mi się sporo baby hair, czyli małych nowych włosków. Włosy są bardziej miękkie w dotyku. 
Warto podcinać również końcówki włosów, jeśli mamy zniszczone włosy.

3 komentarze:

  1. Na mnie Radical nie działa

    OdpowiedzUsuń
  2. moja droga biotebal trzeba stosowac conajmniej pol roku zeby efekt byl staly, jego dzialanie glownie polega na stymulacji do wzrostu nowych wlosow, a nie zapobieganiu ich wypadaniu. Przede wszystkim jesli wypadaja ci wlosy nalezy najpierw zrobic badania krwi, bo byc moze anemia jest powodem ich wypadania, problemy z tarczyca, czy innymi skladnikami krwi. PO drugie trzeba sie zastanowic w jakim okresie zaczely wypadac wlosy, mozliwe ze bylas bardziej podatna na stres niz zwykle a to bardzo czesto jest przyczyna wypadania wlsow. PO tzrecie moze zle odzywialas sie, spozywalas dlugotrwale produkty ubogie w cynk zelazo, witaminy z grupy b, biotyne. Po czwarte jesli stosujesz hormony badz inne leki to wlasnie one moha byc przyczyna wypadania wlsow, np. leki na cholesterol, sterydy, antybiotyki czy tez hormony. Jesli twoje wlosy nie sa w dobrej kondycji radze sie najpierw zastanowic czy wszystko robisz dobrze, dobrze jadasz, odpowiednio sie wysypiasz, zyjesz w spokoju, wlasciwie dbasz o kondycje swoich wlosow. Skoro zazywasz revalid nie widze sensu uzywania wyciagu ze skrzypu polnego z pokrzywa, bo w nim sa prawie te same skladniki co w revalidzie, cynk jak najbardziej byle nie za duzo bo jak zacznie cie bolec glowa to bd miala odpowiedz. Co do picia pokrzywy slusznie podkreslasz ze nei za dlugo bo ona zwieksza diureze i zeby sie nie okazalo za chwile ze masz skurcze lydek a skora jakas taka odwodniona jest. Radze pozostac przy revalidzie, olejowac wlosy raz w tygodniu, a herbatki sobie odstawic, cala reszta jest zbedna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuj raz w tygodniu taką opcje. Po myciu włosów nie spłukuj maski/odżywki zostaw ją na dwie trzy godz jeszcze lepiej jak byś zostawiła na całą noc. Efekt masz taki że włosy masz mięciutkie. W salonach fryzjerskich robią taki zabieg trwa 15 min pod climazonem. Więc polecam w domowych warunkach też można uzyskać taki efekt i bez płacenia takiej kasy ;). Końcówki najlepiej podcinać raz na dwa miesiące najlepiej. A co do włosów wypadających to dziennie wypada nam około 100. Jeżeli zaś robią się nam widoczne placki tzw łysienie plackowate to wtedy szybko do dermatologa. Bo to ost ratunek.
    I nie obrażaj się na mnie za mój komentarz.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń