czwartek, 14 lutego 2013

Wypadanie włosów pielęgnacja

Wypadanie włosów - pielęgnacja. 
Stan moich włosów jest dramatyczny, więc postanowiłam o nie zadbać.

Zakupiłam już odpowiednie środki do odbudowy włosów i mam nadzieję zahamować ich wypadanie. 

A o to co kupiłam 
Tabletki Biotebal, które przeznaczone są dla osób z problemami wypadania włosów, łamania i przesuszenia, łamania się paznokci oraz problemów ze skórą.
Cena: 33zł za 30 tabletek / 5mg

Szampon Radical - wzmacniający do włosów zniszczonych i wypadających 
Cena 6,99 Rossmann

Nafta kosmetyczna z olejkiem rycynowym
Przeznaczona do pielęgnacji włosów, zapobiega elektryzowaniu, ułatwia rozczesywanie i modelowanie włosów, zwiększa połysk i elastyczność. 
Wygląda jak woda, jednak jest bardzo tłusta. Wcieram ją w skórę głowy 10 minut przed kapielą, a potem trzeba dokładnie spłukać. Niestety ciężko się ją spłukuje, bo jest tłusta. Ale włosy potem są miękkie i mam nadzieję, że wpłynie na moje wypadanie włosów. 
Można równiez zastosować maseczkę z nafty. Potrzeba do niej żółtko jaja, 1 łyżka nafty, sok z połowy cytryny i nałożyć na włosy na 15 minut.
Cena: ok. 8 zł, w każdej aptece 

Macie doświadczenia z tymi produktami? jakieś opinie? chętnie poczytam o Waszych doświadczeniach


6 komentarzy:

  1. Przez rok używałam Radicalu i pomógł mi bardzo własy przestały wypadać i stały się mocniejsze ale za to rozczesywanie ich mo myciu to horror ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie nie polecam Ci nafty! Owszem - wpływa zbawiennie na samą strukturę włosów, ale również przyczynia się do ich nadmiernego wypadania. Zamast nafty proponuję, byś wypróbowała olejek kokosowy (np. Vatika), ewentualnie stwórz swoją własną olejową mieszankę na włosy (np. olej lniany + olejek rycynowy + olejek arganowy). Jeśli nigdy nie słyszałaś o olejowaniu włosów, to musisz to szybko nadrobić :) Mnie ta metoda pomogła w ciągu 5 miesięcy doprowadzić moje mocno zniszczone włosy do stanu, jakiego nigdy bym się nie spodziewała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję z tą naftą przez jakiś czas, a potem na pewno wypróbuję olejek kokosowy.

      Usuń
  3. stosowałam ten szampon, rewelacji nie było, za to szczerze polecam tabletki Revalid, po miesiącu używania różnica jest ogromna, włosy są mocniejsze i znacznie mniej wypadają, naftę od czasu do czasu też używam, bo jednak oczyszcza skórę

    OdpowiedzUsuń
  4. ja polecam serię Rzepa z Joanny oraz specjalną kurację wzmacniającą do wcierania też z tej serii, u mnie podziałało dość szybko

    teraz mam problem z łupieżem i przekonałam się, że nie warto inwestować w apteczne specyfiki, małe i drogie, dopiero jak kupiłam szampon ziai - redukcja łupieżu (obecnie w wispolach po 4,99) widzę różnicę, i ma całkiem fajny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biotebal rewelacja, niestety kurację trzeba powtarzać...

    OdpowiedzUsuń