poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Koszyczek L'Occitane - recenzja

Niedawno otrzymałam koszyczek z miniaturami kosmetyków L'Occitane. Po przetestowaniu ich mogę wreszcie wyrazić swoją opinię.



Kiedy dostałam kosmetyki, byłam zaskoczona ślicznym koszyczkiem. Miniaturki kosmetyków są zapakowane w naprawdę urocze flakoniki i opakowania. 

Immortelle, Drogocenny krem na noc 15 ml (50ml/255zł)

Aksamitny krem widocznie redukuje głębokie zmarszczki i zwiększa jędrność skóry. Przeznaczony do skóry normalnej i suchej. Niestety krem ten nie jest przeznaczony do mojej skóry, więc przekazałam krem mamie. Krem jest gęsty, dobrze się wchłania, jednak jeśli chodzi o zmarszczki potrzeba dłuższego stosowania aby zauważyć efekty. Zapach jest jakby kwiatowy, dosyć przyjemny. Ogólnie mama jest z niego zadowolona. 

Woda Toaletowa Pivoine Flora 5 ml (75ml/169 zł)

Zapach na początku jest dosyć intensywny, z czasem staje się delikatny i pudrowy i wtedy podoba mi się najbardziej. Flakonik jest naprawdę uroczy, idealny do torebki, jednak szkoda że miniaturka nie posiada atomizera. 

Nawilżające mydło z masłem shea i mlekiem - 50g (250g/32zł)


Mydło oparte w 100% na roślinnej bazie z dodatkiem nawilżającego Masła Shea. Delikatne mydło o łagodnym zapachu. Przy codziennym użyciu poprawia stan dłoni, stają się miękkie i delikatne. 

Krem do rąk L'Occitane z Masłem Shea 10 ml (30 ml/29,90 zł, 150ml/90 zł)

Krem to kombinacja Masła Shea (20%) oraz wyciągów z miodu i słodkiego migdała, zmieszanych z lekkimi i wabiącymi aromatami jaśminu. Krem jest gęsty, dobrze i szybko się wchłania, nie lepi się. Dłonie stają się od razu miękkie w dotyku i nawilżone. 

Żel pod prysznic Cytrusowa Werbena 50 ml (250 ml/59 zł)

Zapach jest śliczny, bardzo cytrusowy, uwielbiam aromat cytryny i od razu przypadł mi do gustu. Niestety zapach nie utrzymuje się długo na skórze. Żel dobrze się pieni. 

1 komentarz:

  1. Uroczy zestaw. U mnie akurat tez o l'occitane, więc zapraszam: http://lifegoodmorning.blogspot.com/
    Ale ceny mają kosmiczne.

    OdpowiedzUsuń