niedziela, 21 kwietnia 2013

Darmowe próbki Sampler.pro


Chciałabym przedstawić stronę z darmowymi próbkami  http://sampler.pro/
Wystarczy zarejstrować się i wypełnić formularz.

Zawartość paczki będzie wybierana na podstawie formularza wypełnionego podczas rejestracji oraz na podstawie aktualnej oferty firm, które będą zainteresowane współpracą.

W paczce możesz znaleźć między innymi: darmowe próbki kosmetyków, artykuły gospodarstwa domowego, długopisy firmowe, notesy, kalendarzyki, startery telefonii komórkowych, zniżki na usługi i produkty, vouchery, kupony rabatowe i wiele innych.

Zarówno rejestracja, jak i wysyłka są całkowicie darmowe. W zamian od czasu do czasu należy wypełnić ankiety lub zrecenzować próbki.

Warto zapoznać się  z FAQ

Moja paczka, którą otrzymałam od Sampler.pro wygląda tak:


Otrzymałam:
Koszulka 
Starter Play
Próbka perfum
Próbka szminki
Próbka kremu Oriflame
Balsam do ust Carmex
i długopis (schował się na zdjęciu)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam twój blog ,bez niego bym nic nie wiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z mindy - blog jest super. czytam regularnie, wysyłam zgłoszenia na wskazane stronki i juz dostałam parę przesyłek z próbkami :). Czekam jeszcze na więcej informacji o promocjach i zniżkach dotyczących rynku "dziecinnego" (kosmetyki, ubranka, zabawki itp).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nadal czekam na ich odzew,tak jak pewnie jeszcze z 2 tysiace osob... jakim cudem dostaly dwie osoby,a reszta nie? cos z tym jest nie tak i za cholere mi sie to nie podoba. Gratuluje otrzymania paczki :)

    http://swiat-recenzji.piszecomysle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że nie będą chcieć opłat za paczkę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ile czasu czekalas na przesylke jesli mozna spytac? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zapisana na tym profilu już od wielu miesięcy i niestety nic nie dostałam ale gratulacje ,że tobie sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ciąglę czekam na paczkę od Samplera. Właśnie dobre pytanie: długo czekałaś na nią?

    OdpowiedzUsuń