środa, 23 stycznia 2013

Styczniowe pudełko ShinyBox

Doczekałam się mojego pierwszego Shinybox. Jest to styczniowe pudełko ShinyBox, w którym znajdowało się 2 pełnowartościowe kosmetyki Dermedic, błyszczyk i 2 mini kosmetyki do włosów. 



Rejestracja Tutaj



- DERMEDIC Oczyszczający żel do mycia twarzy Normativ - produkt pełnowymiarowy - 25zł/100g

- DERMEDIC Tonik głęboko oczyszczający ACNEEXPERT - produkt pełnowymiarowy - 26zł/200ml

-LUMENE Kremowy błyszczyk do ust Wild Rose - produkt pełnowymiarowy - 24,50zł/6ml

- SCHWARZKOPF PROFESSIONAL Szampon BC Oil Miracle - 35zł/200ml

 - SCHWARZKOPF PROFESSIONAL Olejek pielęgnacyjny do włosów BC Oil Miracle - 69,95zł/100ml

Pudełko z kosmetykami otrzymałam całkowicie ZA DARMO!! Bez żadnych kosztów przesyłki. Wystarczy zarejestrować się Tutaj (kliknij dołącz) i zbierać ShinyStars, które potem wymienia się na pudełko. 

7 komentarzy:

  1. otrzymanie pierwszego shiny box za darmo nie wiaze sie z zadnymi zobowiazaniami na przyszlosc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, warunkiem jest uzbieranie punktów nazwanych Shinystars, które można zebrać za ankietę lub zakup w sklepie internetowym lub poprzez polecanie znajomym

      Usuń
  2. Jakoś to pudełko mnie nie przekonuje, ale i tak do mnie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet dobrze, że nie zamówiłam. Do mnie pierwsze pudełko trafiło upaprane korektorem, który się otworzył i wysypał podczas transportu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli wszystko jest za darmo, jesli klikniemy dolacz i wpiszemy adres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za darmo, jesli zbierzesz 100 gwiazdek Shiny, czyli musisz zaprosić znajomych

      Usuń