wtorek, 15 stycznia 2013

Darmowe próbki 2013 Johnson's Baby

Nowa edycja próbek na 2013 rok.
Cztery darmowe próbki kosmetyków Johnson's Baby:

JOHNSON'S® Baby Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1
JOHNSON'S® Baby Mleczko intensywnie pielęgnujące
JOHNSON'S® Baby Ochronny krem przeciw odparzeniom
JOHNSON'S® Baby Krem intensywnie pielęgnujący

Otrzymałaś już darmowe próbki w zeszłym roku? Nic nie szkodzi! Jak informuję Johnson's: "Na dany adres realizujemy tylko jedną wysyłkę w ciągu roku.", więc możesz poprosić o darmowe próbki kosmetyków w edycji 2013!


18 komentarzy:

  1. dzieki za link

    2 komplety zamówione :)

    ania

    OdpowiedzUsuń
  2. tez to dostalam ;0 jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałam dziecko zachwycone

    OdpowiedzUsuń
  6. pisze,że formularz zgłoszeniowy można wysłać tylko raz,a w tym roku nie wysyłałam jeszcze.
    co jest grane?:(((

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam ..kosmetyki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez dostałam bardzo szybko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja czekam juz 3 miesiace, i chu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też nie dotarły, choć pisze że osoby które dostały w tamtym roku teraz również dostaną.

      Usuń
    2. ja też chciałam teraz 2 raz wysłać formularz o próbki,w nowym roku bo przeciez można,jednak pokazuje się,że nie można..;/ trochę coś nie gra z tymi próbkami..

      Usuń
    3. tam pisało,ze powinny dotrzeć do miesiąca..inaczej trzeba podobno dzwonić do nich. jeżeli przez 3 miesiące Ci nie dotarły,to już nie dojda..;/ tak mi sie zdaje. ja od świąt czekam.. i dupa. ;D

      Usuń
  10. polecam przychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam w 100 - procentach :) dochodzą i jest to uczciwe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbki dochodzą, jeśli ktoś zamawia pierwszy raz. Jeśli zamawia się drugi raz, chociaż to było w zeszłym roku to nie dochodzą.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi dziś przyszły,a zamawiałam już. więc chyba źle mówisz.
    ale nie wiem jakim cudem doszły,skoro gdy wypełniałam pisalo 'formularz można wypełnić tylko raz" więc nie liczyłam na próbki,a tu dziś buuuum,zaskoczenie. :) nie wiem jak to się stało.;ppp

    OdpowiedzUsuń
  14. ja otrzymałam przesyłkę wczoraj.... czekałam 4 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  15. ja rowniez otrZymalam miniaturke:)

    OdpowiedzUsuń