wtorek, 23 grudnia 2014

Shinybox grudzień 2014

Niedawno otrzymałam grudniowe pudełko Shinybox. Zawartość średnio przypadła mi do gustu.

A w środku znalazło się
POSE krem pod oczy
LIERAC płyn micelarny 
ORGANIQUE cynamonowe mydło glicerynowe
APC zestaw cieni sypkich 
VASELINE balsam do ciała 
VASELINE wazelina kosmetyczna 
SIGNAL pasta do zębów White Now Gold | gratis | 13,50zł – 50ml |
świąteczna przypinka

Osoby ze statusem VIP dostały dodatkowe dwa kosmetyki



Najbardziej podoba mi się płyn micelarny, dobrze zmywa makijaż, wazelina też sie przyda do zabezpieczenia ust przed zimnem. 

Pudełka Shinybox można zamawiać tutaj 


1 komentarz:

  1. Mi akurat nie podobają się produkty Vaseline, ale z reszty jestem zadowolona. Jest to moje 1 pudełko więc nie mam porównania.

    OdpowiedzUsuń