poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wyprzedaże

Wyprzedaże

H&M 11.12.2013

House 12.12.2013

Sinsay 18.12.2013

Promod 19.12.2013

River Island 20.12.2013

27.12.2013 startuje Inditex czyli Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear
Reserved miał wystartować 27, jednak przecenili rzeczy już przed świętami

Warto wybrać się do Sinsay, jest naprawdę dużo rzeczy przecenionych. Trzeba jednak uważać na jakość niektórych ubrań. Słyszałam o koszulkach które po jednym praniu nadają się tylko do podłogi. 

27 grudnia startuje Inditex, jednak to pierwsza tura, gdzie przecenione zostają rzeczy o 10zł-20zł, czasem więcej, ale trzeba uważać czy to rzeczywiście fajna okazja czy tylko naciąganie nas. W dalszych turach rzeczy będą przeceniane coraz niżej, jednak może już nie być naszego rozmiaru.

Chwalcie się co upolowaliście na wyprzedażach:)
Ja pochwalę się moimi łupami już niedługo. 

3 komentarze:

  1. Byłam właśnie 27.12 jedna wielka masakra ludzie po prostu oszaleli a ja razem z nimi :) Pozdrawiam świetny blog :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj byłam, ledwo co zaparkowałam... Tylko 2 rzeczy kupiłam i tak :P Ale to dlatego, że załapałam się przed świętami, a teraz tylko z mamą byłam. Nie wiesz, kiedy kolejna tura Inditexu? Bo drogo i tak :/

    OdpowiedzUsuń
  3. wie ktoś może do kiedy będą promocje w Mango? :)

    OdpowiedzUsuń