czwartek, 13 czerwca 2013

Próbki Love me Green

Dotarły do mnie próbki, można jeszcze je zamawiać do 15 czerwca. 

Probki można zamówić w sklepie, ale wtedy jest to związane z opłatą kurierską 15,99 PLN. Do 15 czerwca trwa akcja bezpłatnej wysyłki próbek , za pośrednictwem poczty. Wystarczy się zarejestrować jako klient oraz na newsletter. Nie trzeba dodatkowo zamawiać zestawu próbek w sklepie (bo wtedy konieczne jest opłacenie kuriera).




W przesyłce znalazły się takie próbki jak:
krem do ciała 2x
krem na dzień
peeling do twarzy
krem do rąk
krem na noc

8 komentarzy:

  1. Dostałaś może te próbki perfum z Escady? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam na fb oraz zarejestrowałam się na stronie i do newsletera. Jak zrealizować zamówienie próbek ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wpisałaś adres zamieszkania przy rejestracji to sami ci wyślą próbki

      Usuń
  3. Też dostałam próbki :) dzięki twojej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam próbki i mam pytanie co do zapachu Twojego kremu do rąk, ponieważ mój ma zapach jakby był przeterminowany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również je otrzymałam :)
    http://wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam Twojego bloga regularnie, dziękuję za wszystkie informacje i linki do stronek z próbkami.
    Zapraszam http://tulipanowiec.blogspot.com/2013/06/wyroznienie-libster-award.html po wyróznienie Liebster Award :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń