czwartek, 4 października 2012

Paczka od Winiary

Mam już paczkę od Winiary którą odebrałam w paczkomacie InPost. Znajdowało się w niej 8 produktów plus torba papierowa. 

Żeby dostać taką paczkę wystarczy mieć facebooka zagłosować na dowolne danie, podać nr telefonu i czekać na smsy z potwierdzeniem dostarczenia przesyłki do paczkomatu. Warto sprawdzić czy paczkomaty są w Waszych miastach.

Link do głosowania

A w paczce miałam:
jarzynka
zupka chińska
kostki rosołowe
makaronowa patelnia
sos włoski
sos beszamelowy
pomysł na gulasz
pomysł na karkówkę





9 komentarzy:

  1. ja też dziś dostałam, mniej produktów, ale w zamian fajna czerwona rękawica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawica? to bardzo fajnie, nie spotkałam się żeby ktoś dostał rękawicę a sporo ludzi dostało tą paczkę

      Usuń
    2. ja zamówiłam z siostrą, paczki odebrałyśmy w tym samym czasie, ja dostałam 5 produktów (jarzynka, kostki rosołowe, makaronowa patelnia, sos włoski, pomysł na soczysty gulasz) + właśnie ta czerwona rękawica weltbild, nawet taka fajniejsza, bo nie wkłada się ręki jak do tradycyjnej rękawicy, tylko tak jakby kukiełki ;) tak wygląda:

      http://www.weltbild.pl/rekawica-kuchenna_p10958403.html

      a siostra nie dostała rękawicy tylko zamiast niej dodatkowo jeszcze 3 produkty (sos do schabu, zupka makarą i pomysł na karkówkę z grilla), pozostałe produkty takie jak moje

      dzięki Twojemu blogowi dowiedziałam się o tej promocji, więc dziękuję bardzo, fajna stronka, będę zaglądać częściej :)

      powiedziałam znajomym o paczkach ze smakiem, jak do nich dotrą napiszę, czy dostali opcję z rękawicą

      pozdrawiam! karolina

      Usuń
    3. Fajna ta rękawica, szkoda że nie dostałam takiej :) Zapraszam częściej do mnie na bloga:)

      Usuń
    4. informacja ze str fb paczkomaty - wszystkie paczki ze smakiem (15 tys.) już rozdane! znajomi jeszcze wczoraj zamowili (4szt.) - poczekam jak im dotrą i dam znać :)

      Usuń
    5. No właśnie mój brat dzisiaj zagłosował a nie było żadnej informacji o paczce już, a szkoda liczyłam na tą rękawice, że ma odda:) Ale jeszcze ma przyjść paczka chłopakowi to zobaczymy co tam będzie

      Usuń
    6. a ja dostałam jedynie 4 produkty (jarzynka, makarą, sos salsa i makaron na patelnię) ale dostałam dodatkowo czerwony kuchenni fartuszek :)

      Usuń
  2. nam dotarły dziś 2 paczki - każda po 4 produkty - pomysł na gulasz, pomysł na karkówkę, kostki rosołowe, w jednej makaron na patelnię, w drugiej sos barbecue i w obu fartuszki. jakoś mi się bardziej podobały te początkowe paczki z samymi produktami, bądź rękawicą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dotarły ostatnie 2 paczki - do mamy (fartuszek, karkówka, makaron, gulasz i kostki) i do męża (fartuszek, 3 razy kostki i 2 karkówki), przez przypadek mama dostała na siebie drugą paczkę (skład taki jak pierwsza), ale widać, że na początku były fajniejsze rzeczy i różnorodność, a później to co zostało. a tak liczyłam na drugą rękawiczkę do kompletu... może ma ktoś ochotę wymienić się za fartuszek?

    OdpowiedzUsuń